proces rekrutacji
Wszystkich zainteresowanych dołączeniem do zespołu EMED zachęcamy do zapoznania się z etapami rekrutacji w naszej firmie. Przebiegają one następująco:
Etap I
Proces rekrutacji zaczyna się od przygotowania oferty pracy po kątem kluczowych obowiązków i potrzebnych kwalifikacji. Oferta pracy jest dalej publikowana na www.emed.pl, w prasie, internecie i akademickich biurach pracy. W ciągu następnych dwóch tygodni zbieramy zgłoszenia na nasze ogłoszenie.
Etap II
Zapoznajemy się z nadesłanymi ofertami pracy i wybieramy te, które odpowiadają naszym potrzebom.
Etap III
Zapraszamy wybranych kandydatów do nas na test kwalifikacyjny. Test ma na celu skonfrontować kandydata z zadaniami jakie w praktyce czekają na niego w firmie.
Etap IV
Kandydaci z najlepszymi wynikami wypracowanymi na teście są zapraszani na spotkanie z kadrą zarządzającą. Spotkanie to jest dobrą okazją dla kandydata, który bezpośrednio od nas może dowiedzieć się więcej o kulturze pracy w firmie, a także o samym stanowisku pracy. My natomiast, mamy okazję szerzej porozmawiać o doświadczeniu zawodowym kandydata, wykształceniu i oczekiwaniach dotyczących przyszłej pracy.
O ostatecznych wynikach rekrutacji informujemy w ciągu tygodnia od zakończenia całego procesu rekrutacji. Z tymi, którzy przeszli pomyślnie rekrutację, spotykamy się jeszcze raz, aby omówić szczegółowe warunki pracy.
Przygotuj się do rekrutacji:
- Poznaj nas – przejrzyj stronę firmową, materiały produktowe i zapoznaj się dokładnie z ofertą pracy
- Pokaż nam swoje mocne strony – przygotuj portfolio projektów
i podsumowanie doświadczeń zawodowych - Wydrukuj i dokładnie przeczytaj dokumenty aplikacyjne przed spotkaniem z kadrą zarządzającą
- Pomyśl o co chciałbyś zapytać na spotkaniu z nami w kwestii pracy
i naszej firmy
Powodzenia!